INDUSTRII / DISTRIBUȚIE

Retail în timp real cu software-ul SAP
Transformăm volume masive de date în acțiuni intuitive – în timp real – pentru o mai bună luare de decizii complexe într-o întreprindere de retail. Serviciile noastre pentru industria de retail vă pot ajuta să câștigați vizibilitate pe lanțul de aprovizionare, să cumpărați piețe, concurenți și consumatori – astfel încât să puteți ține pasul cu cererea, indiferent de cât de repede se schimbă.
Țineți pasul cu schimbările fundamentale din industrie – cum ar fi activități de showroom, compararea prețurilor on-line, și schimbarea rapidă a sortimentelor – cu soluțiile noastre de merchandising centrate pe client pentru retail. Rămâneți în vârful reprofilării prin adaptarea cunoașterii clientului în procesele voastre și prin răspunsuri la tendințele acestora în timp real, folosind cele mai noi tehnologii de vârf. Conectați rețeaua globală de parteneri de retail și îmbunătățiți managementul relațiilor cu furnizorii (SRM) – cu softurile de aprovizionare, cumpărare și fabricație de la SAP. Anticipați și adaptați-vă la schimbare într-o piață dinamică, maximizați economiile de achiziții și livrați cât mai mult și faceți diferența de valoare pentru clienții dumneavoastră – în mod profitabil. Maximizați eficiența voastră în retail și îmbunătățiți serviciul folosind aplicația de gestiune a lanțului de aprovizionare (SCM – Supply chain management) de la SAP. Soluțiile noastre vă pot ajuta să răspundeți clientului cu acces rapid la informații dinamice ale pieței și de perspectivă în timp real. Serviți o nouă generație de cumpărători care așteaptă o experiență de client unic în magazin, în on-line, la telefon, precum și în canalele de social media – cu softul nostru pentru POS. Generați percepția de brand pozitiv, influențați consumatorii la punctul de decizie, și depășiți așteptările clienților în mod continuu. Îmbunătățiți toate aspectele legate de starea financiară a organizației dvs. – de la contabilitate smart la o închidere financiară simplă și rapidă – cu soluțiile noastre de management financiar pentru industria de retail. Raționalizați și integrați procesele de finanțe, sporiți fluxul de numerar și profitabilitatea, și reduceți costurile și efortul de gestionare a riscurilor și a conformității.
Soluții SAP pentru administrația publică:

1. SAP ERP

IBC propune clienților săi sistemul ERP produs de SAP, liderul mondial în domeniul aplicațiilor de întreprindere. Acesta reprezintă un suport software pe care companiile de toate dimensiunile se bazează pentru a implementa cea mai bună strategie de afaceri şi pentru a permite excelenţa operaţională si financiară.Utilizând această aplicaţie, puteţi crea procese de afaceri flexibile, atât de necesare astăzi şi în viitor.
Soluţia oferă funcţionalităţi puternice, orientare globală şi posibilitatea extinderii cu opţiuni de pachete de care aveţi nevoie pentru a obţine un avantaj competitiv pe termen lung şi pentru a plasa organizaţia dumneavoastră pe traseul creşterii profitabile.

Mai multe detalii …

2. SAP Customer Relationship Management

Gestiunea mai bună a vânzărilor, serviciilor și a activităților de marketing se poate face mai rapid cu soluția noastră integrată, de gestiune a relațiilor cu clienții (CRM). Acest pachet de soluții, poate fi gata de rulare în câteva săptămâni – cu funcționalitatea de care aveți nevoie pentru a atrage rapid perspective, în mod constant și să păstrați clienții și mai mult.

  • Creșterea productivității vânzărilor cu o singură aplicație CRM pentru toate activitățile de vânzare
  • Scăderea costurilor cu rezolvarea disputelor cu clienții în mod rapid
  • Campanii țintă mai exacte pentru a genera inițiative corecte

Mai multe detalii …

3. SAP Customer Engagement Intelligence

Înarmați-vă echipele de vânzări, service și marketing, cu o profundă cunoaștere a clienților de care au nevoie pentru a livra servicii personalizate – cu extensia SAP Customer Engagement Intelligence propulsat de SAP HANA. Această suită de analiză în timp real include SAP Customer Value Intelligence, SAP Audience Discovery & Targeting și SAP Account Intelligence.

  • Dezvoltă o vedere unificată din valoarea totală a clienților în toate sistemele și punctele de contact
  • Asigurarea vânzărilor în timp real pentru a le închide și de a optimiza valoarea lor
  • Crearea de strategii de marketing personalizate bazate pe segmentarea și stratificarea consumatorilor
  • Plasarea de vânzări și de resurse de marketing în clienți, produse și canale de distribuție
  • Identificarea modelelor ascunse și tendințelor de perfecționare a strategiilor de vânzare și fixarea țintelor pe viitor

Mai multe detalii …

4. SAP Business Information Warehouse

Capturați rapid, înmagazinați și consolidați informațiile vitale în timp real cu soluția SAP Business Warehouse. Integrează mai bine capacitățile de depozitare pentru o singură versiune a adevărului, ia decizii și accelerează operațiunile.

  • Supraîncărcarea mediului de depozit de date cu SAP BW powered by SAP HANA
  • Deschiderea depozitului de date pentru toate informațiile pentru o vedere de 360° în afacere
  • Simplificarea sarcinilor de administrare și reducerea volumul de lucru IT pentru un TCO (total cost of ownership) mai mic
  • Creșterea forței de muncă, cu acces în timp real la informații

Mai multe detalii …

5. SAP Portfolio and Project Management

Bazați-vă pe software-ul de gestiune a proiectelor și portofoliilor pentru a ajuta la idei și strategii cu datele de proiect, fluxuri de lucru și procese de afaceri. Controlați și inovați proiecte, procese, produse și servicii din întregul ciclu de viață cu instrumente pentru a standardiza procesele de execuție a proiectului, precum și reducerea poverii administrative.

  • Alinierea inițiativelor cu obiective strategice pentru a demonstra și crește valoarea afacerii
  • Echilibrați portofoliul bazat pe risc, obiectivele de afaceri, precum și tipul de investiții
  • Creșterea transparenței pentru a identifica anomaliile și riscurile de proiect, și realizarea ajustărilor în mijlocul proiectului
  • Îmbunătățirea utilizarea resurselor prin captarea, prioritizarea și potrivirea cererilor de aprovizionare disponibile
  • Eficientizarea și punerea în aplicare a aprobărilor pentru finanțare, resurse, decizii și evaluări în curs de desfășurare

Mai multe detalii …

6. SAP Planning for Retail

Dezvoltă end-to-end planurile de retail – rapid și ușor, folosind în timp real prognoze bazate pe cerere, date comune și KPI (key performance indicator). Cu acest pachet integrat de software și servicii, aveți acces la un depozit centralizat care poate sprijini activitățile de planificare, inclusiv eforturile de reconciliere a strategiilor de merchandising.

  • Procesele de afaceri sunt bazate pe cele mai bune practici din industria retail
  • Obțineți o perspectivă asupra KPIs (key performance indicator) și luați decizii de merchandising în cunoștință de cauză
  • Analizează perspective de piață pentru a anticipa noile tendințe și replanifică canalele de distribuție critice din retail
  • Eliminarea multe din procesele manuale implicate în planificarea end-to-end a ciclului de viață din retail
  • Beneficiați de un software și servicii inovatoare, cu costuri clare și previzibile și termene de proiect

Mai multe detalii …

7. SAP Strategy Management

Reduce decalajul dintre strategie si execuție prin identificarea și asigurarea resurselor cheie în mod corespunzător. Cu software-ul SAP Strategy Management (Managementul Strategiei), puteți alinia întreaga echipa – de la manageri la lucrătorii din prima linie – pe obiective cheie, și să le dați acces la instrumente de colaborare și evaluare a performanței.

  • Creșterea agilității și reacției prin comunicarea eficientă a priorităților, riscurilor, precum și a progreselor înregistrate
  • Luarea deciziilor cu mai multă încredere prin schimbul de informații în timp util, fiabile în întreaga întreprindere
  • Îmbunătățirea vizibilității și colaborarării cu o singură sursă de date pentru toată lumea
  • Responsabilitatea întreținerii prin corelarea obiectivelor strategice, indicatorilor, precum și a progreselor înregistrate de acțiunile angajaților

Mai multe detalii …

8. SAP Business Planning and Consolidation (version for NW and MS Office)

Petrece mai mult timp crescând afacerea ta – și mai puțin timp cu inchiderile de lună. Software-ul nostru de planificare și consolidare poate ajuta la automatizarea și eficientizarea activităților de planificare, bugetare, prognozare, precum și de consolidare – pentru ciclurile bugetare mai scurte, cu o închidere rapidă și cu un acord de reglementare îmbunătățit.

  • Luarea deciziilor mai bune bazate pe analiza „what – if” (ce-ar fi dacă) și scenariilor de planificare
  • Creșterea colaborarării pentru îmbunătățirea responsabilității și acurateții planificărilor
  • Implementarea pe cloud pentru o creștere de valoare într-un timp mai scurt
  • Minimizarea riscurilor prin îndeplinirea cerințelor legale și de management de raportare
  • Disponibile într-o versiune pentru platforma Microsoft și o versiune pentru SAP NetWeaver
  • Planificarea mai bună și acționarea mai rapidă cu perspectivă instant în toate datele relevante și capacitățile de planificare în timp real propulsat de technologia SAP HANA

Mai multe detalii …

9. SAP Predictive Analysis

Performanța trecută nu garantează rezultate viitoare, cum întâlnim cerințele clienților când acestea pot fi anticipate? Identificând noile oportunități și furnizând produsele și serviciile targetate. SAP Predictive Analysis (analiza predictivă) lucrează cu datele existente în sistemul existent al Dvs și face predicții în timp real cu noua tehnologie SAP HANA.

  • Puteți profita de avantajul modelării predictive intuitiv și iterativ
  • Creați o vizualizare a datelor avansată și complexă
  • Beneficiați de avantaje prin posibilități infinite de integrare limbajul de modelare R

Mai multe detalii …

10. SAP Profitability and Cost Management

Îmbunătățirea profitabilității și managementului costurilor prin reducerea la zero a problemelor de performanță în cadrul produselor, clienților și canalelor. Software-ul nostru de profitabilitate și gestiune a costurilor vă poate da puterea de a acționa decisiv – cu o înțelegere clară a modului în care deciziile voastre vor avea un impact în prima linie.

  • Identificarea celor mai profitabili clienți, canale de distribuție și produse
  • Rularea scenariilor de profitabilitate what-if (ce-ar fi dacă) pe mai multe dimensiuni
  • Reducerea costurilor de IT cu servicii partajate, precum și alinierea resurselor cu cererile afacerii
  • Oferă o imagine clară a declanșatoarelor de costuri din organizația dumneavoastră

Mai multe detalii …

11. SAP Financial Closing cockpit

Accelerarea procesului complex de închidere a ciclului respectând cerințele de reglementare și a standardele de raportare financiară – cu SAP Financial Closing cockpit – și utilizând monitorizarea centrală și controlul, precum și o mai mare automatizare pentru eficiență sporită a utilizatorilor. Cei care eliberează sarcini colaborează eficient prin interfața intuitivă – Financial Closing cockpit.

  • Acoperă toate tipurile de sarcini – pași manuali, tranzacții, programe, fluxuri de lucru și sarcini de la distanță
  • Automatizarea ciclului de închidere cu ajutorul execuției determinate de un eveniment și integrarea deplină cu soluțiile SAP Financials
  • Șablon intuitiv, realizat pentru a standardiza cele mai bune practici de închidere
  • Implementare rapidă prin configurare simplă și instrumente de administrare puternice
  • Audituri de sprijin pentru înregistrarea producției și istoria tuturor sarcinilor efectuate și cine a efectuat acele sarcini

Mai multe detalii …

12. SAP Intercompany

Elimină cea mai mare strânsoare din punct de vedere financiar între sucursale / filiale, se realizează precis cu un proces de reconciliere mai ușoară. Software-ul nostru de reconciliere între sucursale / filiale împuternicește unitățile individuale – mai bine decât Departamentul financiar din corporație – să reconcilieze soldurile intra-grup in timp real, prin intermediul Internetului.

  • Rezolvarea diferențelor anterioare în procesul de raportare financiară
  • Eliberați-vă departamentul financiar de concentrarea asupra activităților critice
  • Asigură vizibilitate în timp real în procesul de reconciliere la nivel mondial, indiferent de fusul orar
  • Asigură fiabilitatea datelor cu consecvență în întreaga sursă și în sistemele de reconciliere și de consolidare

Mai multe detalii …

13. SAP Disclosure Management

Realizarea mai rapidă și mai exactă a închiderii financiare. SAP Disclosure management vă poate oferi un proces de dezvăluire flexibilă și colaborativă între echipe, sisteme și surse de date – astfel încât să puteți accelera inchiderea de lună, fără a sacrifica conformitatea.

  • Administrarea producției, depozitului, precum și publicarea situațiilor financiare și de reglementate
  • Automatizarea fluxurilor de lucru pentru a atribui responsabilități, schimburi de informații și reducerea riscurilor
  • Stimulează colaborarea oferind utilizatorilor autonomie și responsabilitate
  • Publicarea situațiilor financiare într-o varietate de formate, inclusiv XBRL
  • Asigură conformitatea cu standardele contabile specifice fiecărei țări

Mai multe detalii …

14. SAP Risk Management

Obțineți o perspectivă asupra modului în care stimulatorii de risc pot avea un impact asupra valorii și reputației companiei. SAP Risk Management vă poate ajuta să urmăriți indicatorii de risc și să aliniați evenimentele de risc cu impactul potențial al acestora – astfel încât să puteți lua decizii responsabile de gestionare a riscurilor, indiferent de dimensiunea companiei sau industriei.

  • Identificarea, definirea și îmbunătățirea activităților de afaceri care aduc valoare companiei
  • Ințelegerea factorilor de risc sistemic și impactul acestora asupra valorii, proceselor, precum și asupra performanței companiei
  • Maparea obiectivelor de afaceri la valoarea relevantă din cadrul organizației dumneavoastră

Mai multe detalii …

15. SAP Access Control

Automatizarea procesului de detectare, remediere și în cele din urmă prevenire a riscurilor la încălcările de acces. Indiferent de industrie sau de dimensiunea afacerii, software-ul nostru de control al accesului poate da în timp real vizibilitate poziția de risc din momentul curent – astfel încât să puteți administra cu încredere și de a reduce accesul neautorizat, frauda, precum și costurile de conformitate în întreaga întreprindere. Detectează automat și remediază riscurile la încălcările de acces în sistemele SAP și non-SAP.

  • Încorporați verificarea conformitatății și diminuarea riscurilor obligatorii în procesele de afaceri
  • Oferiți utilizatorilor cererile de acces la fluxurile de lucru și aprobări
  • Automatizați recenziile de acces utilizator, autorizațiile de rol, încălcări de risc, precum și misiuni de control
  • Gestionați mai bine controlul de acces al utilizatorului super cu un proces centralizat într-o buclă închisă
  • Crearea unui traseu complet de audit a activităților de management de utilizator și rol

Mai multe detalii …

16. SAP Process Control

Automatizarea conformității, monitorizarea și gestionarea controlului intern în compania dumneavoastră – indiferent de dimensiunea acesteia. SAP Process Control vă poate ajuta să îmbunătățiți eficiența controalelor dvs. în sistemul informatic propriu – și o mai bună aliniere a proceselor de control și conformitate cu cerințele de prevenire și de eficiență a riscurilor.

  • Suportul efectului de levier al programelor de control și conformitate de la nivelul întreprinderii
  • Îmbunătățirea performanței prin identificarea, prioritizarea și concentrarea pe domenii-cheie de risc
  • Foloasele vizibilității în timp real în toate activitățile de control intern și de conformitate
  • Protejarea valorilor de business cu politici puternice de monitorizare a controlului continuu
  • Grăbirea ciclurilor de audit și reducerea costurilor de conformitate cu automatizarea
  • Analiza proactivă a deficiențelor de control și monitorizarea remedierilor

Mai multe detalii …

17. SAP Fraud Management

Detectează repede frauda și imbunătățește prevenția cu aplicația noastră SAP Fraud Management. Propulsat de technologia SAP HANA, acest software vă oferă posibilitatea să:

  • Descoperă tendințe ascunse și modele în cantități mari de date pentru a detecta frauda în timp real
  • Reduce alarmele false și crește productivitatea cu ajutorul caracteristicilor de simulare intense
  • Se adaptează rapid la evoluția modelelor de fraudă și sporește prevenirea prin imbunătățirea gestiunii strategiei fraudei
  • Reducerea riscului de fraudă cu ajutorul vizibilității mărite și a capacităților analitice avansate

Mai multe detalii …

18. SAP Extended Warehouse Management

Dobândește instrumentele end-to-end de executare pe care trebuie să le planificați mai bine și să le executați în lanțul de aprovizionare. Cu SAP Extended Warehouse Management (EWM), puteți obține controlul asupra eficienței depozitului, transformând operațiunile dumneavoastră și crescându-vă competitivitatea.

  • Controlați procesele de depozitare și gestionați mișcările din depozit și camioane
  • Reduceți problemele și litigiile cu îmbunătățirea eficienței depozitului
  • Transformați operațiunile într-un lanț de aprovizionare adaptiv care poate partaja resursele sale
  • Răspundeți mai rapid la provocări și la schimbări ale cererii și ofertei – îmbunătățirea competitivității

Mai multe detalii …

19. SAP Transportation Management

Activați lanțul de aprovizionare de expediere a mărfii, când și unde aveți nevoie de ea – mai ales dacă aveți nevoie de ea repede – cu SAP Transportation Management. Consolidați comenzile, optimizați expedierea mărfii în întreaga companie, și maximizați profiturile la costurile de transport.

  • Confirmă rapid evenimente de oprire sau raportează întârzieri
  • Detaliază ordinea de afișare de expediere marfă și raportează starea de livrări pe un dispozitiv mobil
  • Crește competitivitatea cu opțiuni de depunere a ofertelor de expediere a mărfii și urmărește transport de marfă după cum este necesar
  • Optimizarea proceselor de atribuire și licitare a expedierilor la operatorii de transport
  • Consolidarea comenzilor și optimizarea transporturilor din locații centralizate sau unități distribuite
  • Selectarea operatorilor de transport, calcularea costurilor de transport, decontarea costurilor de transport, precum și printarea documentelor

Mai multe detalii …

Caută soluţii:

Cine îţi oferă aceste soluţii