INDUSTRII / TELECOMUNICAȚII

Telecomunicații
Soluțiile pe care noi le oferim pentru industria telecomunicațiilor te vor ajuta să iei decizii mai bune într-un timp cât mai scurt, să poți oferi clienților serviciile şi produsele de care ei au nevoie şi, astfel, te vor ajuta să creşti profitul afacerii tale.
Industria telecomunicațiilor este într-o perioadă de transformare intense. Veniturile care reies din serviciile centrale de comunicație stagnează, şi există o presiune crescândă de a oferi servicii din ce în ce mai diverse şi de a livra o experiență captivantă clientului menținând, în acelaşi timp, costurile operaționale cât mai mici. În industria telecomunicațiilor:

  • Poți dezvolta şi ținti segmentele potrivite de clienți pentru a îmbunătăți procesul de acceptare şi retenție a acestora
  • Poți obține o vizibilitate multidimensională în timp real a generatorilor de profit – pentru o îmbunătățire a marjelor de profit
  • Poți energiza şi mobiliza compania şi poți oferi informații şi cunoştințe oriunde şi oricând
  • Poți vizualiza date critice pentru a lua decizii mai informate şi mai eficiente
Soluții SAP pentru telecomunicaţii:

1. Gestionarea Costurilor şi Profitabilității

  • Poți obține informații precise şi în timp real despre servicii, rețea şi profitabilitatea clienților şi să aloci, în mod automat, costuri pe mai multe dimensiuni;
  • Poți să ținteşti generatorii de profit, deținând vizibilitate asupra multiplelor dimensiuni de cost;
  • Poți să creşti marje prin identificarea şi îmbunătățirea serviciilor şi clienților mai puțini performanți;
  • Poți asigura modele de costuri precise pentru serviciile tale, prin rularea de simulări asupra scenariilor posibile

Mai multe detalii …

2. Gestionarea Performanței Cheltuielilor

  • Poți să îți gestionezi cheltuielile cu ajutorul unor aplicații analitice, care îți vor oferi vizibilitate asupra cheltuielilor întregii companii, a randamentului acestora dar şi a influențelor externe
  • Poți accesa mai uşor informații despre plățile furnizorilor, contracte şi a facturilor neclasificate
  • Poți identifica riscurile de furnizor în funcție de informații externe şi de volumul de cheltuieli
  • Poți accesa informații financiare şi legate de achiziții cu ajutorul unei interfețe intuitive

Mai multe detalii …

3. Soluții CRM pentru telecomunicații:

  • Poți creşte venitul mediu pe abonat, în acelaşi timp, reducând cheltuielile de furnizare
  • Poți crea o experiență consecventă pozitivă pentru clienții deținuți
  • Poți ținti clienții cu servicii, oferte şi produse ce li se potrivesc nevoilor lor
  • Poți oferi noi servicii inovative oferind flexibilitate în prețuri şi capacități crescute de colectare de numerar

Mai multe detalii …

Caută soluţii:

Cine îţi oferă aceste soluţii