INDUSTRII / MEDIA
- Accesează informaţii în timp real despre consumatori cu ajutorul unor soluţii de analiză
- Creşteţi viteza de lansare pe piaţă a ofertelor personalizate şi inovatoare
- Aspiraţi la grupuri de nişă şi creaţi noi fluxuri de venituri
- Creşteţi volumul veniturilor din drepturile de proprietate intelectuală şi pentru patentari
- Integraţi managementul lanţului de aprovizionare cu performanţa financiară
1. Creare de conținut captivant
Îmbunătăţiţi conţinutul furnizat şi managementul acestuia pentru a atrage o audienţă mai mare pe canale multiple. Menţineţi creatorii de conţinut fericiţi – şi colaboraţi mai bine cu producătorii, agenţii de publicitate şi cu furnizorii.
- Preziceţi costurile pentru a dezvolta, produce şi distribui conţinutul
- Menţineţi flexibilitatea procesului de planificare şi controlul bugetului
- Oferiţi servicii de cea mai bună calitate creatorilor de conţinut de succes
- Îmbunătăţiţi-vă abilitatea de a transforma şi valorifica conţinutul
- Maximizaţi resursele şi capacitatea de producţie şi reduceţi punctele slabe ale procesului de planificare
2. Monetizarea conținutului media
Valorificaţi în mod eficient conţinutul pentru a proteja marjele în afacerea dumneavoastră de bază şi pentru a urmări a creştere pe piaţa digitală. Creşteţi valoarea brand-ului, menţineţi abonaţii şi simplificaţi distribuirea de conţinut.
- Oferiţi audienţei un conţinut relevant şi personalizat
- Garantaţi-vă venitul prin atragerea noilor abonaţi cu ajutorul preţurilor flexibile şi a calităţii serviciilor
- Automatizaţi volume mari de tranzacţii mărunte pentru un număr mare de consumatori finali
- Creşteţi profiturile afacerii tradiţionale şi venitul din drepturile secundare subutilizabile
3. Valorificarea audienței și a clienților
Oferiţi servicii pe care clienţii să le cumpere cu plăcere – şi conexiuni pentru care agenţii de publicitate să plătească prime. Atingeţi un nou nivel al valorificării audienţei pentru dumneavoastră şi pentru agenţii dumneavoastră de publicitate.
- Înţelegeţi modelele de valorificare a conţinutului şi analizaţi maniera în care oferiţi valoare utilizatorilor
- Analizaţi în timp real audienţă pentru a furniza în mod precis oferte orientate către client
- Conectaţi-vă la social media pentru a vă înţelege audienţa, pentru a da viaţa afacerii dumneavoastră şi pentru a influenţa opinia publică
- Furnizaţi servicii atractive pentru agenţii de publicitate oferind procese de vânzare unice