INDUSTRII / TELECOMUNICAȚII
Telecomunicații
Soluțiile pe care noi le oferim pentru industria telecomunicațiilor te vor ajuta să iei decizii mai bune într-un timp cât mai scurt, să poți oferi clienților serviciile şi produsele de care ei au nevoie şi, astfel, te vor ajuta să creşti profitul afacerii tale.
Industria telecomunicațiilor este într-o perioadă de transformare intense. Veniturile care reies din serviciile centrale de comunicație stagnează, şi există o presiune crescândă de a oferi servicii din ce în ce mai diverse şi de a livra o experiență captivantă clientului menținând, în acelaşi timp, costurile operaționale cât mai mici. În industria telecomunicațiilor:
- Poți dezvolta şi ținti segmentele potrivite de clienți pentru a îmbunătăți procesul de acceptare şi retenție a acestora
- Poți obține o vizibilitate multidimensională în timp real a generatorilor de profit – pentru o îmbunătățire a marjelor de profit
- Poți energiza şi mobiliza compania şi poți oferi informații şi cunoştințe oriunde şi oricând
- Poți vizualiza date critice pentru a lua decizii mai informate şi mai eficiente
Soluții SAP pentru telecomunicaţii:
1. Gestionarea Costurilor şi Profitabilității
- Poți obține informații precise şi în timp real despre servicii, rețea şi profitabilitatea clienților şi să aloci, în mod automat, costuri pe mai multe dimensiuni;
- Poți să ținteşti generatorii de profit, deținând vizibilitate asupra multiplelor dimensiuni de cost;
- Poți să creşti marje prin identificarea şi îmbunătățirea serviciilor şi clienților mai puțini performanți;
- Poți asigura modele de costuri precise pentru serviciile tale, prin rularea de simulări asupra scenariilor posibile
2. Gestionarea Performanței Cheltuielilor
- Poți să îți gestionezi cheltuielile cu ajutorul unor aplicații analitice, care îți vor oferi vizibilitate asupra cheltuielilor întregii companii, a randamentului acestora dar şi a influențelor externe
- Poți accesa mai uşor informații despre plățile furnizorilor, contracte şi a facturilor neclasificate
- Poți identifica riscurile de furnizor în funcție de informații externe şi de volumul de cheltuieli
- Poți accesa informații financiare şi legate de achiziții cu ajutorul unei interfețe intuitive
3. Soluții CRM pentru telecomunicații:
- Poți creşte venitul mediu pe abonat, în acelaşi timp, reducând cheltuielile de furnizare
- Poți crea o experiență consecventă pozitivă pentru clienții deținuți
- Poți ținti clienții cu servicii, oferte şi produse ce li se potrivesc nevoilor lor
- Poți oferi noi servicii inovative oferind flexibilitate în prețuri şi capacități crescute de colectare de numerar